Így hasít bőven 300 felett az autópályán egy Audi S8 Plus – videó
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A Nio két modelljét mostantól nem lehet a jelenlegi típusjelzéssel reklámozni Németországban.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A bőven 4 másodperc alatti 0-100-as gyorsulásnak alaposan megkérik az árát.
A modernizált csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A V8-as gázolajos erőforrás nyomatéka még a legsportosabb S8-ban lévő benzinmotorét is meghaladja.
A hatalmas és igen nehéz luxusautó mozgatásáról egy biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Vázoljuk, hogy milyen vehemenciával és magabiztossággal lehet közlekedni egy erős benzinmotoros Audi szedánnal a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Az ingolstadti gyártó luxusszedánja egy duplaturbós V8-as motorból nyeri az erejét.
Az idős tulaj a Facebookon osztotta meg a vele történteket, az anyagi kár jelentős.
A német prémiummárka a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
Egy ideje kifejezetten menő a barna fényezés, de ilyen árnyalattal azért ritkán találkozni.
Jövő tavaszig kell várniuk a bikaerőkre kiéhezett ingatlanfejlesztőknek, frakcióvezetőknek, fitneszbajnokoknak az új, immár harmadik generációs Audi S8-asra. Jó, ha legalább 39 milliót félretesznek. Míg más csak álmodozik róla, mi már vezettük. Még versenypályán is.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
A 305 km/h-ás tempó, amire képes az indgolstadtiak felturbózott nagylimuzinja bármilyen helyzetben elég.
A kettésszakadt luxusautó darabjai még egy házat is megrongáltak, majd egymástól harminc méterre álltak meg.
Termékeny októbert zárt autós rovatunk: vezettünk 525 lóerős Audit, 328 pacis roadstert, 306 lovas BMW-t, de több elektromos autót is kipróbáltunk, sőt még teherautóktól sem riadtunk vissza. A külföldi menetpróbák mellett hazai tájakon is autóztunk, terepjárókat is teszteltünk. Íme, az októberi tesztjeink.